Det sker jo fra tid til anden, at ting kan gå i stykker og skal sendes til reparation. Nedenfor kan du se hvilke kriterier der skal opfyldes, når der sendes varer retur til Delta Elektronik for reparation.
Medsend venligst følgende oplysninger:
Fejlbeskrivelse eller evt. et hændelsesforløb som er observeret. Således kan vi hurtigt vurdere om rapartionen kan udføres af Delta 'Elektronik A/S eller om den skal sendes videre til reparation hos producenten.
Såfremt fejlbeskrivelsen er af en vag karakter, kan dette forlænge reparationstiden med 5 - 8 arbejdsdage, da vi selv skal teste enheden og medgive en fejlbeskrivelse til vores leverandør. Det kan også betyde at producenten udfører fordyrende undersøgelser og test.
Download reparations og retur formular
Benyt formularen der kan udfyldes med alle de nævnte oplysninger der er behov for. Kontakt os for at få RMA nr., der kan henvises til i det øvrige forløb.
Typisk forløb
Når produktet er blevet inspiceret hos vor leverandør vil forløbet typisk være følgende:
Vort ønske er, at fremme effektiviteten af reparations forløbet, hvilket kun kan forekomme i samarbejde med jer. Vi håber på jeres forståelse og samarbejde.
Med venlig hilsen
Delta Elektronik A/S